אנאלי זה לא בנאלי

המדריך להנאות אנאליות משובחות !

עבור הרבה מאוד אנשים מין אנאלי מהווה טאבו מוחלט ומן הסתם אותם אנשים לא ניסו מעולם לחקור איזור ארוגני (רגיש לגירוי) זה בגופם.
אך עדיין חלק נכבד מהאוכלוסייה מפיקים הנאה רבה מאקט זה, וחלק אחר שבוודאי חוו בעבר ניסיון אנאלי "לא מוצלח" בלשון המעטה שונאים את כל מה שקשור לנושא.
ויש כמובן את אלו הנמשכים מאוד לנושא האנאלי דווקא בגלל הטאבו והמסתוריות הרבה שהוא טומן בחובו.

לא משנה לאיזה חלק מהאוכלוסייה אתם משתייכים בואו נבין יחדיו חלק ממסתורי העולם האנאלי, ואולי נזכה לשבור את הטאבו החברתי שמוטל אל איזור ארוגני זה בגופנו.

המאמר נכתב ברובו בלשון רבים בגלל שהוא פונה לכל המינים.

מה מייחד את  פי הטבעת ?

לפי ההגדרה פי הטבעת הינו שריר טבעתי שאחראי לשליטה ביציאות.
אך אזור פי הטבעת מהווה בנוסף גם אזור מאוד רגיש לגירוי מכוון וקיים בו ריכוז גדול מאוד של קצוות עצבים למעשה כמעט ממחצית כמות העצבים שיש באזור האגן מרוכזים בפי הטבעת. מה שגורם לכל עיסוי , גירוי פיזי או אפילו ליקוק באזור זה לעורר אותנו מינית.
( אנו מוצאים גם בפסיכואנליזות של פרויד הרבה מאוד התייחסויות לארוטיקה האנאלית בילדים ומבוגרים ) .
דגש חשוב שניתן אותו כבר פה בפתיחה של דברינו ונרחיב עליו בהמשך הינו היגיינה בכל מה שקשור לעיסוק עם פי הטבעת והרקטום .
באזור פי הטבעת והרקטום קיימים סוגי חיידקם שלא גורמים שום נזק לאיברים הללו אך אם הם מגיעים במגע עם הריריות של הפה, הנרתיק, או של הפין חיידקים אלו עלולים לגרום לזיהומים ואי נעימויות שניתן להימנע מהם בקלות, וכך פשוט לחוות רק את הקטע המענג של העולם האנאלי .

האם מין אנאלי כואב ?

מין אנאלי לא צריךלכאוב . ואם עדיין קיים כאב בעת האקט סימן שאתם עושים משהו לא נכון.
טעות נפוצה היא שילוב באקט של "מהר מידי ויבש מידי", ז"א אם לא השתמשתם במספיק חומר סיכה או שלא התאזרתם במספיק סבלנות הדבר עלול להיות אסון להמשך ההנאה מהאקט.
ממין אנאלי ניתן להנות ולהעשיר עימו את חיי המין והאהבה (הוכח שגירוי משולב לאישה של מין אנאלי ווגינאלי תורם להגעה מהירה שלה לאורגזמה).
אך עדיין עליכם לזכור כי יש כאלו שסולדים מכך לחלוטין אם בגלל טאבו חברתי או טראומה מהעבר.
אם הפרטנרים שלכם כאלו כבדו אותם! אל תלחצו עליהם לנסות, תנו להם לקרוא חומר בנושא שאולי ייתן להם חומר למחשבה אך שוב לא לאנוס אותם לניסיון!

ממה נובעת ההנאה שבמין אנאלי ?

ההנאה ממין אנאלי נובעת מהרבה סיבות חלקם פיזיות וחלקן פסיכולוגיות.
המעשה של משהו מגונה ואסור, מדליק הרבה אנשים ובפרט כחלק מיחסי מין. פיזית, כמו שציינו בסעיפים הקודמים אזור פי הטבעת רווי בקצוות עצבים הרגישים לגירוי וכך בעת גירוי ואפילו עדין אם עיסוי קל או ליקוק, עצבים אלו שולחים למוח המון גירויים של הנאה (כמו בגירוי של הדגדגן או של ראש הפין).
לגברים שבחבורה ההנאה כפולה (רק בתנאי שיהיו מוכנים להיחשף לרעיונות חדשים) מכיוון והוכח שגירוי של בלוטת הערמונית שהיא למעשה נקודת ה Gהגברית הגירוי יכול להיעשות ע"י החדרה עדינה של אצבע או אביזר מין כגון פנדורהאו פרו טאצ' והדבר יגרור עימו גלי הנאה מטורפים.

האם צריך עזרים מסוימים בכדי לקיים מין אנאלי ?

תכל'ס כמו כל דבר שאנו מכירים מהצבא או בכלל גם פה 3 דברים זה כל מה שנחוץ לנו:
חומר סיכה, קונדומים, וס ב ל נ ו ת !!!
חומרי הסיכההפופולאריים כיום הינם מתוצרת IDאו WETע"ב מים או סיליקון
כאשר לאקט אנאלי מומלץ חומר סיכה ע"ב סיליקון.

אל תשתמשו בחומרי סיכה  על בסיס שמן(כולל וזלין, למרות כל ההומור שנקשר בחומר זה) זה לא בריא לאזור פי הטבעת בפרט ולקונדומים בכלל.
קונדומים אתם בוודאי מכירים, כאן לא משנה סוג הקונדום אך יש כאלו שמגיעים אקסטרה מסוככים שזה יותר נחמד.
והכי חשוב תמיד בסוף – סבלנות, עם זה אני לא יכול לעזור לכם, אבל, בלי סבלנות שכחו ממין אנאלי מהנה. לוקח זמן לצד הנחדר לשחרר את שרירי פי הטבעת לכן החדירה בתחילה הינה יותר איטית טכנית ורגועה עד שהכול מסתדר .

האם חובה להשתמש בקונדום בעת חדירה אנאלית ?

המלצה חברית, בפירוש כן!
מכמה סיבות שבראש ובראשונה היגיינה ומניעת זיהומים, וכן השימוש בקונדום חוסך התעסקות מיותרת בניקיון שלאחר האקט.

קיים חשש שהעסק יהיה מלכלך ?

אקט אנאלי לא צריך להיות מלוכלך או לגרום לתקריות לא נעימות, למרות שרוב המתחילים חוששים מכך. אבל רובנו יודעים מתי אנו צריכים להתרוקן ושולטים על הרגל זה .
קונדום חוסך לנו את החלק העיקרי של הלכלוך ומקל על הניקיון ובאמצעותו המשך ההתעלסות כמעט ולא מופרעת. מה שכן, רצוי לפני אקט אנאלי זה להתרוקן ולשטוף את האזור במים חמימים שיתרמו להרגעת השרירים באזור ויתרמו לריח נעים בכלל לפני האקט.

תכל'ס, איך עושים את זה "נכון" ?

לכל אחד ואחת יש את הדרך בה הם נהנים והיא הנכונה לגביהם. אבל בואו נראה מה נכון לגבי רוב האוכלוסייה .
כמו שהמלצנו בסעיפים הקודמים שווה להתרוקן לפני, להצטייד בקונדומים וכמובן בחומר סיכה, והכי הכי חשוב המון סבלנות והקשבה.

תחילת החדירה לפי הטבעת מהווה את הקטע הבעייתי וזה בגלל ששריר פי הטבעת מכווץ לכן עליכם להתאזר בסבלנות ולהרגיע את האזור אם ע"י עיסוי או ליקוק חיצוני של פי הטבעת ע"מ ליצור תחושה נעימה וכן לבנות אמון מסוים לאקט הזה.
לאחר מכן רצוי להתחיל עם חדירה עדינה והדרגתית של אצבע מסוככת היטב (יש לדאוג שהציפורניים לא יהיו ארוכות ע"מ למנוע פציעות) או ויברטור אנאלי עדין ( לדוגמה פנדורה או "משהו פראי"), בשלב זה אין דבר כזה יותר מידי חומר סיכה כל המרבה נהנה יותר וגם יקל על החדירה בשלב זה.
לאחר שפי הטבעת השתחרר מעט והתרגל לאצבע ניתן להתחיל להוציא לחלוטין את האצבע ולהכניס שוב בצורה עדינה ע"מ לתת לפי הטבעת והרקטום להתרגל לפעולה זו ואולי כבר להתחיל ליהנות ממנה. לאט לאט ובהתאם להרגשה של "פנדורה" או של הצד הנחדר ניתן להוסיף עוד אצבע או להתחיל חדירה עדינה של הפין או דילדו המתאים לחדירה אנאלית.

 

שוב נדגיש כי ללא עדינות סבלנות והמון חומר סיכה לא שווה לנסות אפילו.
אם תעשו הכול בצורה מתחשבת ונוחה במהלך ההתעלסות פי הטבעת ישתחרר מספיק בכדי לאפשר לראש הפין לחדור אליו, וכאשר בת הזוג רגועה לחלוטין היא לא אמורה להרגיש כלל בכאב.
כעת שהפין בפנים זה לא אומר שהגיע הזמן להשתולל ולהתחיל לפמפם בפראות, תנו לגוף להתרגל לאקט הזה בעדינות רבה ובהקשבה, עם הזמן שניכם תהיו מוכנים ואף תרצו יותר ויותר.

איזו תנוחה עדיפה לאקט האנאלי ?

 

בעניין התנוחה זה עניין של טעם, יש כאלו שמעדיפים להיות מלמעלה וככה יש להם שליטה על החדירה. רבים מעדיפים בשכיבה מוחלטת על הבטן ע"מ לשחרר את כל השרירים  תנוחת הדוגי הינה גם פופולארית מאוד ושכיבה על הצד מהווה גם אופציה ששווה ניסיון.
תנסו מה שהכי מדבר אליכם כי עדיין זה עניין של טעם.

האם ניתן להיכנס להריון ממין אנאלי ?

טכנית אי אפשר להיכנס להריון מאקט אנאלי. אך עם זאת לא מומלץ להשתמש במתודה זו כאמצעי למניעת הריון. לעתים קורה שנוזל הזרע מחליק מפי הטבעת אל אזור הנרתיק ויכול לגרום לביוץ במקרה ונכנס מעט נוזל לתוך הנרתיק .
באופן מפתיע הסטאטיקה מראה ש 8 אחוז מהזוגות שהשתמשו במין אנאלי כאמצעי למניעת הריון בשנה הפכו להורים
( מזל טוב למאושרים ) .

ומה אם לא אהבתי את העניין ?

נו אז?!  כלום לא קרה ייתכן שמין אנאלי לא עושה לך את זה לא אומר שיש לך פגם כלשהו כמו שהזכרנו במהלך המאמר הזה שהרוב זה עניין של טעם וריח ועל זה אין מה להתווכח .
לאלו שאקט זה לא מתאים להם אני ממליץ להמשיך לחקור את גופכם אם ביחד או לחוד לכו תדעו איזה נקודות אחרות הרגישות לגירוי יש לכם בגוף. צעצועי מין כגון הויברטורים השונים יכולים לעורר בכם מקומות חדשים שהרטט מדליק אותם אפילו יותר מליקוק או מגע יד .
ולכן שווה לשמור אל אופקים רחבים ולחפש שינויים וגיוונים כל הזמן .

Add to cart